Po třicet dnů dále postupujeme na vykrmování našeho vampirického alterega, které se děje pomocí vlastní krve a sexuální síly. Každý den rituálně uvolníme trochu této síly a dáme jí vampírovi, kterého vypustíme ze svého těla a imaginujeme znovu jeho podobu a vlastnosti, kdy se nesmíme vychylovat z původního vzorce a ani nic neopomíjet. Soustředíme se na tuto podobu a tehdy se pak rituálně poraníme, nebo provedeme rituální krvavou obětinu, či autoerotickou stimulací dosáhneme orgasmu. Všechnu sílu z bolesti, nebo slasti soustředíme na vampíra. To on nás zraňuje, nebo obšťastňuje, to on zabíjí, pohlcuje a vysává. Je nezbytné přinést zhruba stejné množství obou druhů obětin, nebo sil, protože jinak bude vampír preferovat konkrétní styl krmení a mohl by snadno přijít o svou univerzálnost. Rituálně můžeme třeba vzít sigilizované jméno vampíra a při jeho vypuštění z těla si tuto sigilii vyřežeme do kůže. Imaginaci posílíme představou našeho vampíra, jak krev slízává a živí se unikající životní silou. Mág se nemusí obávat, protože je vampír součástí jeho astrálního těla, která je v určitém smyslu oddělená, ale přesto pořád jednotná. Čím více mu vzdáme sil, tím silnější budou už zpočátku jeho projevy a časem se bude projevovat ještě silněji. Třicet dnů je symbolických a slouží k ustálení a definitivnímu oživení tohoto dvojníka. Provádíme jen jednu takovou operaci denně, ale musíme na ní soustředit všechnu svou sílu a imaginaci, pokoušet se překročit své možnosti. Je pravděpodobné, že v tomto měsíci nejtěsnějšího vztahu a krmení se projeví prvky dravce v osobnosti mága, můžeme zachytit silné posílení sexuality a rozličné další formy získávání energie z okolí. Není neobvyklá radikální psychická proměna, která se po tomto měsíci zmírní, jakmile vampír získá svobodu a individualitu, přesto se mág bude muset s touto oblastí psychiky vypořádat, protože vampír není zcela samostatnou entitou, ale stále s mágem v době nečinnosti sdílí tělo a projevují se tedy znaky lehké posedlosti. Vampír je symbiotický organismus, který vědomě neohrozí mágovu existenci a lze předpokládat konečné pozitivní důsledky. Znatelná je proměnlivost, kdy vampír získává prvky z osoby mága a mág je zároveň ovlivňován vampírem, ikdyž částečně odděleně, je mág i vampír stále jednou bytostí vzniklou ze stejné matérie.
Po měsíci přípravy, kdy už může dojít k samovolnému uvolnění vampíra v čase útlumu vědomí mága, se vampír rituálně propustí a je mu dána svoboda. To je nejlépe provést pomocí imaginace řetězů obtočených kolem těla a držících uvnitř fantomovou postavu upíra, což musí být vnímáno více smysly, než jen zrakem, nebo citem a tyto řetězy postupně zmizí a propustí fantoma. Zároveň lze užít verbálního vypuštění a nadiktování svobody, postupně do čtyř světových stran s gestikulací:,,Vypouštím tě na lov (jméno vampíra) můj fantomový dvojníku! Jdi z našeho sídla v mém těle, vydej se na lov a vrať se znovu osídlit sluji v mé hrudi!" Tehdy se vampír stane skutečně nezávislou bytostí, pohybující se mimo tělo kdy chce nezávisle na síle vědomí mága, které jej přestane poutat v sobě. Pořád existuje nepřekonatelné spojení mezi mágem a vampírem.
S vampírem je možné komunikovat pomocí telepatie, lze zachytit jeho volání pomocí soustředění se a zření obrazů v mysli. Vampír je poután k fyzické realitě skrze své sídlo v lidském těle a dovede fyzickou realitu znatelně ovlivňovat, proto nejsou vyjímkou ani objektivní známky jeho působení, například zranění. Důležité je nenechat se vampirizovat vlastním vampírem, protože toto počínání je nesmyslné. Musíme vampírovi ukázat, že zásoby energie jsou společné a pomocí cvičení se naučit přenášet energii a uvolnit jí cestu, což provádíme soustředěním se na dýchání a postavu vampíra, nebo jeho symbolické vyjádření. Každý nádech je jako stlačení pístu pumpičky, s každým cítíme buď neustále rostoucí sílu v sobě a zvýšení hladiny energie, nebo naopak poklesnutí, vyčerpanost a slábnutí. Musíme se naučit dělat obojí, abychom zvládali energetické posuny, které závisí na vůli mága, ale za normálních okolností je nevhodné uvolňovat vampírovi své energetické zásoby, protože vampír je bytost určená k jejich naplňování, kdežto člověk zde poskytuje obydlí a spojnici s fyzickou realitou. Hladový vampír se spíše bude pouštět na lov a jeho agresivita se bude neustále zvyšovat. Nezbytné je udržet funkční hodnotu energie, která umožní vampírovi lov, ale k výměně energie mezi oběma bytostmi stejně dochází stále, jako k výměně krve mezi orgánem a tělem, proto je hlavním smyslem těchto přesunů na vampírovu stranu dát vampírovi pocit a vědomí jistoty. Jinou věcí je regenerace, někdy se stane, že si vampirizovaný subjekt uvědomí co se děje a brání se, což může vést až k vyřazení vampíra z provozu. Mág takovou událost silně pocítí, jako kdyby byl náhle oslaben, ochromen, ochrnula část jeho těla, nebo přišel o kus svého vědomí. Úzkost nebo fyzická bolest, malátnost apod. nejsou vyjímkou, je to daň za to, že upír dovede působit na fyzikální úrovni, ale oproti nebezpečí plynoucímu z přímé vampirizace jiné bytosti mágem, je toto zanedbatelné a snadno odstranitelné. Prvním krokem je procítění a imaginace vampíra uvnitř těla, následuje rovnovážné vyrovnání energie v celém těle a poté mág vampíra "napumpuje" svou energií, což jej opět zprovozní. Jsou možné i jiné formy regenerace, jak rychlejší a náročnější, tak somovolné a dlouhodobé.
Jakmile je vampír jednou uvolněn, tak se nejčastěji v noci vydává na vampirické výpravy a útočí na spící živé bytosti, které jsou nejsnadnější kořistí v okolí. Působiště upíra se postupně rozšiřuje, po několik prvních dnů, až týdnů se oběťmi mohou stát domácí zvířata a spolubydlící mága. Oběť může vnímat tyto útoky jako neklidné a děsivé sny, nebo mnohem živější a reálnější hypnagogické stavy, po nichž se objevuje radikálnější ztráta energie a až fyzická poranění. Vampír obvykle své oběti střídá, ale je možné jej použít coby černomagického útočníka na oslabení, nebo likvidaci nepřítele. Mág disponuje možností doporučovat vampírovi určité oběti, označovat je pro jeho noční toulky. Pro černomagický útok je taková akce opakovaná a je imaginativně vyjádřeno, že oběť má být usmrcena, nebo vyčerpána, tak že si představujeme jak plná bytost nepřítele se stává jen mrtvou schránkou a vyprázdňuje se. Není od věci užít k útoku ritualizované nasazení vampíra. Mág někdy dovede sledovat noční útoky vampíra z jeho pohledu ve snech, nebo mít určitý vjem z těchto akcí, protože neustále existuje spojení obou bytostí.
Tvorba vampíra přináší další výhodu, kterou je vědomá existence po smrti. Vampír se stane agresivním ořem pro vědomí mága, které se v rámci svého spojení přemístí do této schránky. Je to sjednocení obou bytostí.
Vampyrismus v Simonomiconu
3. května 2011 v 15:32 | bc. Jan Koubič Kouba | VampirismusNa AKHKHARU existují dva rituály, presentuji rituál z Fordovy knihy stejného jména, druhá verse je obsažena v Necronomicon Gnosis od Asenath Mason, zájemce tedy odkazuji na tuto knihu.
SIPTU MUSHU UTUKKU AKHKHARU
Inkantace nočnímu duchu AKHKHARU
Ku zahalení se v prvotní temnotě
Mág vytvoří kruh z mouky v místě pracoviště. Pokropí mrtvou matérii kruh dokola nabízejíce tak oběť temnotě. Nechť nadejte hodina temnoty ve světle tmy nebo novoluní. Mág vytyčí kruhem oblast a ozáří ji jedinou černou svící.
Inkantace:
SAHALU AKHKHARU EREBU NAMASU BA'U
Volám AKHKHARU aby přistoupili do kruhu
SAHALU AKHKHARU LITU ELU UTLU
Volám AKHKHARU v síle povstat a přejmout HASU ZISURRU EREBU UGU
Přispěchejte do tohoto Magického kruhu a vstupte skrze vrchol mé lebky
KATAE INIM IKLIIU
Vyslovuji Slova Temnoty NARBU SURBU AKHKHARU MUPAD
Velcí a mocní AKHKHARU vzývám vás NI-KUSNININ TU IKLII USUDRA
Navždy se přetvořím do nádoby Temnoty
LAMSATIIMHUL Leť nad Zlými větry ZIG NIDUTU AHAZU ALALU ZURA-AP SATU TIRTU
Povstávám z Pustých míst, stavím se na zadní, koušu, piji jejich ducha. Já jsem Bůh, který Chytá muže i ženy.
Opustil jsem hrob, abych našel krev jež je životem
Hledám všechny formy temnoty, jako smršť bouře se zvedám zpoza hrobu
Budu vyhledávat své oběti v síti noci
Budu sílit každou energii jak praví zákon spárů
Pojedu na zlém hřmotu větru
Povstanu z hrobu
Tak jest! KAKAMA!
(Zjevuji se jako duch Labartu)
ATU
(vidět)
BA'ARU UTUTU
(lovit zvolené)
ALAKU LAMS ATI SUDDINNU
(jít vpřed, letět)
EREBU
(vstoupit)
ZARABU PARAKU
(mít moc nad omezením)
RIDU
(Chytit, držet)
UTLU NASAKU
(obímat, kousat)
SAHALU USULTU
(vypustit z žil - odkazuje k Či, Práně nebo spirituální energii)
KATU PURSITU KALAPU
(do konce, vzdálit se)
KU PIKURTU LAMSATI
(vlákno, odaz na astrální špagát propojený s fyzickým tělem, letět zpět)
Týkající se vampyrismu
29. dubna 2011 v 16:26 | bc. Jan Koubič Kouba | VampirismusUpíři v Čechách
7. srpna 2006 v 21:52 | Dark Princess | VampirismusNevysvětlitelné nákazy hubící lidi i zvířata vedly mysl tehdejších lidí k této pověře. A stejně tak řada různých nesnází, s nimiž se člověk setkával, vyvolávala vznik a potřebu různých protivampyrických obranných prostředků.
Naopak oddělení hlavy od těla a někdy i končetin jsou dokladem druhého protivampyrického stupně, který byl rozpoznatelný nejméně na čtyřech jedincích.
Důležitým momentem k zásahu proti mrtvému na končetinách v případě jejich nenormálního uložení a svázání, musela být nejspíše doba ihned po smrti, pokud nebylo svalstvo ještě ztuhlé. Po několika hodinách od smrti by zjištěná úprava musela být provázena násilným zlomením kostí nebo být provedena až po několika dnech, kdy se svalstvo opět uvolní.
V prostředí, ve kterém byli tito jedinci pohřbeni, nastává při normálních podmínkách pak nejdříve po šesti týdnech rozklad těla. Značnou úlohu však sehrává teplota a vlhkost. Tímto je dána doba druhého protivampyrického stupně, kdy docházelo po znovuotevření hrobu k oddělení hlavy, případně končetin bez poškození a rozházení ostatních kostí. Vyloučeno bylo i useknutí hlavy, při němž je hlava oddělena vždy až za druhým krčním obratlem, kdy navíc na obratlech zůstávají zřetelné stopy po sečné ráně. Také je vyloučeno případné uložení mrtvého do země až po řadě týdnů, t.j. v rozkladu, kdy by bylo již snadné oddělení hlavy. Tou dobou by totiž nedržely pohromadě ani ostatní partie těla.
Na základě nerůznějších úvah byla pravděpodobným důvodem zásahu do hrobu v tzv. druhém stupni nejspíše nějaká nehoda nebo tragická událost, která se po smrti odehrála v prostředí, vněmž za života nebožtík žil. Mohlo jít o úmrtí, epidemii nebo úhyn dobytka, ale i přírodní katastrofu, byť i v podobě blesku a následného požáru, která patrně vyvolávala hrůznou představu "upíra", což k výše uvedenému zásahu tehdejší lidi vedlo a obava z něj byla nepopiratelně silnější, než strach za sáhnutí si na rozkládající se mrtvé tělo. Hloubka dna hrobů se pohybovala od 35 do 120 cm a některé partie mělce uložených hrobů byly druhotně narušeny nejspíše při zemědělských pracích. Tak nelze ani vyloučit, že již v minulých stoletích mohlo být toto zapomenuté staré pohřebiště narušeno a některé kosti zde např. vyorané, pak daly podnět k označení místa jako Mrchovláčka.
Zajímavostí však je, že kosterní pozůstatky, u nichž se ve většině podařilo určit pohlaví, náleží mužům, a to ve věkovém rozmezí cca 20 až 60 let. Jejich tělesná výška se v průměru pohybovala kolem 168 cm. V jednom případě byl zjištěn výskyt devátých zubů v horní čelisti. Jinak konkrétní materiál nijak zvlášť nevybočuje z hodnocené slovanské populace z jiných pohřebišť.
Vzhledem ke všem známým okolnostem historickým i archeologickým včetně průvodních nálezů železných přezek bylo toto pohřebiště datováno do konce 10. Až prvé poloviny 11. Století. Ani v současné době další získané informace v rámci archeologických výzkumů v celém okolí nijak toto datování neposunují, a tak opět můžeme konstatovat, že nález patří již do mladšího hradištního období, ne však ještě zcela křesťanského.